De muziek van gitarist Sebastiaan Visser biedt een frisse kijk op jazz-fusion: lyrisch, kleurrijk, krachtig, en met een geheel eigen stempel qua sound en compositie. De line-up voor deze gelegenheid (Lidrick Solognier op percussie en Igor Herstel op toetsen/bas) geeft een rustige en semi-akoestische benadering. In 2025 bracht hij op Zennez Records zijn tweede album “Always There” uit, waarop o.a. Deborah Slijkhuis, Sean Freeman, Martin Verdonk en Matthijs Geerts te horen zijn. Verwacht een concert met verhalende stukken, sterke grooves, speelse interactie, en energieke virtuositeit!
Dit programma is een samenwerking met stichting Jazz in Zwolle.
Tijdens Jazz in de beeldentuin treedt het jazzensemble om 14:00 op, op het terras van het museumcafé.
Gratis entree bij geldig toegangsbewijs voor het museum.